Centrum Turystyczne Brzesko -
Pytanie: Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Odpowiedź: Masz jakiś problem i nie wiesz, jak sobie z nim poradzić? A może wolisz zasięgnąć rzetelnej informacji na dany temat? Z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania i podpowiemy co zrobić, aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów. Jeśli poniżej znajdziesz gotową odpowiedź, to będzie to oznaczać, że podobny problem miał już ktoś wcześniej.
Jeśli jednak nie ma tu nurtującej Cię sprawy zadaj je nam osobiscie: knaptur@emil.tnp.pl lub knaptur1@emil.tnp.pl

Pytanie: Co stanowi gwarancję dokonania rezerwacji ?
Odpowiedź: Każdy Klient otrzymuje Umowę, która prawnie wiąże obie strony. W umowie zawarte są wszystkie szczegóły zakupionej oferty. Naszą wiarygodność potwierdzają dokumenty firmy i nasze certyfikaty. Do obsługi klientów zatrudniamy specjalistów z wieloletnią praktyką i doświadczeniem w zdobytym przy obsłudze tysięcy zadowolonych klientów. Możesz być pewna/pewien, że swoje obowiązki wykonamy profesjonalnie.

Pytanie: Jak dokonuje się rezerwacji w portalu centrumturystyczne.com.pl ?
Odpowiedź: Po pierwsze znajdź ofertę, która chcesz kupić. Możesz to zrobić samodzielnie szukając jej na naszej stronie. Możesz się z nami skontaktować (kontakt) i z pomocą Konsultanta wybrać najlepszą ofertę. Następnie musisz wypełnić formularz zgłoszeniowy, podać swoje dane i dane osób towarzyszących oraz wybrać określone opcje. Do 12 godzin skontaktuje się z Tobą Konsultant aby potwierdzić wszystkie dane. Przygotuje on dla Ciebie Umowę, którą wyśle do Ciebie (pocztą, faksem lub mailem). Po jej otrzymaniu podpisz ją jak najszybciej i odeślij do nas. Równocześnie wpłać określoną w Umowie zaliczkę na nasze konto. Po uregulowaniu wszystkich wpłat rezerwacja zostanie zakończona.

Pytanie: Co zrobić w przypadku, gdy wpłaciłem pieniądze na konto Centrum Turystycznego w Brzesku i chcę zrezygnować z wczasów, które mają się rozpocząć za 2 dni ?
Odpowiedź: W każdym z przypadków rezygnacji z wyjazdu Klient zobowiązany jest poinformować nas (lub bezpośrednio organizatora) o tym fakcie pisemnie. Organizator podejmuje decyzję o rozwiązaniu tej sprawy zgodnie z Warunkami Uczestnictwa. W wyjątkowych sytuacjach (na specjalny wniosek Klienta, z przedstawieniem wyjątkowej sytuacji) Organizator może zmodyfikować sposób rozstrzygnięcia sprawy.

Pytanie: Czy istnieje szansa odwołania takiego wyjazdu?
Odpowiedź: Odwołać wyjazd (a dokładnie uczestnictwo w wyjeździe) można w każdym momencie. Warunki Uczestnictwa określają warunki rezygnacji w różnych okresach przed rozpoczęciem imprezy turystycznej.

Pytanie: Jakie dokumenty otrzymuje Klient po dokonaniu rezerwacji ?
Odpowiedź: Klient otrzymuje w pierwszej kolejności potwierdzenie rezerwacji, następnie Umowę przesłaną pocztą, a po każdej wpłacie potwierdzenie wpływu środków na nasze konto.

Pytanie: Co zrobić, gdy w momencie dokonywania rezerwacji zawiesi się nam komputer ? Jak sprawdzić czy transakcja została wykonana ?
Odpowiedź: Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo wiadomość przesłaną mailem, jeżeli taka wiadomość nie dotrze do Państwa proszę skontaktować się z Konsultantem.

Pytanie: Czy istnieje możliwość wynajmu samochodu za granicą za pośrednictwem naszej Firmy ?
Odpowiedź: Serwis jest w fazie rozwoju. W obecnej chwili jeszcze nie jest to możliwe. Jednak w najbliższej przyszłości będzie taka opcja dostępna.

Pytanie: Kiedy najpóźniej należy dokonać rezerwacji ?/td>
Odpowiedź: Każda rezerwacja uzależniona jest od dostępności wolnych miejsc. Zdecydowanie bezpieczniej jest dokonywać rezerwacji jak najszybciej, obowiązuje tu zasada kto pierwszy ten lepszy. Ponieważ miejsca sprzedawane są w całej Polsce a nasz system umożliwia rezerwację 24h na dobę, w krótkim czasie mogą skończyć się miejsca.

Pytanie: Co powinien zrobić Klient, który zarezerwował hotel i zgubił potwierdzenie rezerwacji ?
Odpowiedź: Skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (kontakt) i poprosić o ponowne przesłanie takiego dokumentu.